CONTACT

Meest gestelde vragen

  • Welke betaalmethoden accepteren jullie?
    Voor onze Nederlandse klanten hebben we iDEAL, voor de Belgische klanten Bancontact. Ook accepteren we diverse creditcards, zoals MasterCard & Visa.
  • Krijgt het slachtoffer een daadwerkelijk product opgestuurd?
    Nee, (gelukkig) niet. Al onze pranks worden in een lege envelop naar het slachtoffer gestuurd. Meer informatie over onze pranks kan je hier vinden.
  • Hoelang duurt het voordat het slachtoffer zijn prank binnen krijgt?
    Al onze producten worden direct uit voorraad geleverd, hierbij wordt een standaard verzendtijd van 1-2 werkdagen gehanteerd. Meer informatie kan je hier vinden.
  • Het slachtoffer heeft na de verwachte levertijd nog steeds niets ontvangen. Wat nu?
    Het kan zijn dat jouw prank vertraging heeft opgelopen bij de postverwerker. Wacht het nog een aantal dagen af, mocht er daarna nog steeds niets zijn ontvangen. Neem dan contact op met de klantenservice.
  • De prank is beschadigd binnengekomen. Hoe lossen jullie dit op?
    Oh jee, dat kan natuurlijk gebeuren. Neem even contact op met de klantenservice, en we zullen het voor je op lossen 🙂
  • Krijgt het slachtoffer mijn naam, email of telefoonnummer te zien?
    Nee! De prank die je bij ons besteld word anoniem naar het slachtoffer verzonden. Zij kunnen dus nooit achterhalen wie de prank heeft verzonden.
  • Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat kan ik doe om dit op te lossen?
    Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice, en vraag of het adres aangepast kan worden. Geef ook meteen het juiste adres door zodat we deze aan kunnen passen voordat we hem opsturen.

Staat je vraag er niet tussen?